Specjalista ds. obsługi klienta
Indeka sp. z o.o. jest nowoczesną europejską firmą transportowo – spedycyjną stawiającą na rozwój. Posiadamy oddziały w Polsce, Hiszpani i Holandii. Współpracujemy z największymi firmami na rynku nieustannie się rozwijając oraz umacniając naszą pozycję przy zachowaniu najwyższych standardów.
Obecnie poszukujemy Specjalisty ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kobylnica / k. Słupska
Do obowiązków takiej osoby będą należały następujące zadania:
– Profesjonalna obsługa klienta: przyjmowanie i weryfikacja zleceń, awizacja pojazdu u Klienta
– Utrzymywanie oraz rozwijanie współpracy z obecnymi i nowymi kontrahentami
– Ścisła współpraca z działem handlowym
– Rozpatrywanie reklamacji
– Proaktywna postawa przy realizacji zadań
– Nastawienie na osiąganie celów i realizacja założeń budżetowych i jakościowych
– Raportowanie działań
– Obsługa systemu informatycznego Grupy Indeka
– Obsługiwanie platform klienckich
– Współpraca z innymi działami oraz oddziałami Grupy Indeka
DOŁĄCZ DO NAS JEŚLI…
– Masz co najmniej 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta i/lub branży logistycznej
– Cechuje Cię odpowiedzialność, otwartość i nastawienie na najwyższą jakość usług
– Potrafisz nawiązywać długotrwałe relacje z kontrahentami
– Potrafisz samodzielnie analizować i rozwiązywać problemy
– Chcesz mieć realny wpływ na kształtowanie relacji z klientami i pozytywne postrzeganie naszej firmy
– Cechuje Cię nastawienie na osiąganie celów i ciągły rozwój osobisty
– Dobrze znasz j. angielski i/lub niemiecki (mile widziane również inne języki)
NASZA OFERTA:
– Motywacyjny system wynagrodzeń
– Oferujemy rozwój osobisty i zawodowy w międzynarodowym zespole
– Możliwości rozwoju kariery wewnętrznej
– Szkolenia wewnętrzne
– Praca w zgranym zespole i bardzo przyjaznej atmosferze
– Indywidualne podejście do pracownika
– Pełne wsparcie liderów i współpracowników
– Profesjonalne narzędzia pracy
– Prywatna opieka medyczna